Εάν ξεχάσατε το συνθηματικό σας στο Anamo

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με το συνθηματικό σας στο Anamo; Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να επαναφέρετε το συνθηματικό σας και να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό σας.

📘 Note: Για να επαναφέρετε το ξεχασμένο συνθηματικό σας, πρέπει να έχετε πρόσβαση στη διεύθυνση email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας Anamo. Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για να εγγραφείτε στο Anamo, μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε για να τη θυμηθείτε.

Επαναφορά του συνθηματικού σας

  1. Μεταβείτε στο anamo.me/forgot/passwd
  2. Εισαγάγετε το email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας Anamo. Βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει σωστά τη διεύθυνση email
  3. Πατήστε Στείλε μου μήνυμα
  4. Ελέγξετε τα εισερχόμενα της διεύθυνσης email σας για ένα μήνυμα από το Anamo με θέμα Επαναφορά του συνθηματικού σας στο Anamo
  5. Ανοίξτε το email και πατήστε το κουμπί ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΙΚΟΥ
  6. Δημιουργήστε το καινούργιο συνθηματικό σας στο Anamo, και πατήστε Επαναφορά του συνθηματικού
  7. Εάν σας ζητηθεί, ολοκληρώστε την οπτική πρόκληση, και ολοκληρώστε την επαναφορά του συνθηματικού
  8. Για να ολοκληρώσετε, πατήστε Σύνδεση τώρα και χρησιμοποιήστε το συνθηματικό στο Anamo που δημιουργήσατε μόλις

📘 Οδηγίες συνθηματικού: Το καινούργιο συνθηματικό πρέπει να έχει τουλάχιστον έξι χαρακτήρες. Δεν μπορεί να περιλαμβάνει απλά πράγματα όπως «password», «123456», ή «abcdef».

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Δεν λάβατε το email επαναφοράς συνθηματικού

Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Εάν τα emails από το Anamo δεν φτάνουν στα φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή οι σύνδεσμοι στα emails που σας αποστέλλουμε είναι ληγμένα λόγω καθυστέρησης, προσθέστε το desk@anamo.support και το noreply@anamo.email στις επαφές σας.

Χάσατε την πρόσβαση στη διεύθυνση email του λογαριασμού σας

Για λόγους ασφαλείας, για να επαναφέρετε το συνθηματικό σας πρέπει να έχετε πρόσβαση στη διεύθυνση email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας Anamo. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας και συμπεριλάβετε στο μήνυμα τη διεύθυνση email του λογαριασμού σας Anamo.

📘 Σημείωση: Δεν μπορούμε να επαναφέρουμε ή να αλλάξουμε συνθηματικά εκ μέρους σας.

Το Anamo δεν μπορεί να βρει λογαριασμό καταχωρημένο με το email σας

Εάν λάβετε ένα μήνυμα που δηλώνει ότι δεν μπορούμε να βρούμε λογαριασμό καταχωρημένο με τη διεύθυνση email σας, το πιο πιθανό είναι ότι υπάρχει κάποιο λάθος στην αντιγραφή της διεύθυνσης email που υποβάλλατε. Μπορεί να είναι κάποιο τυπογραφικό λάθος ή όντως λάθος διεύθυνση email. Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση που υποβάλλατε είναι το ίδιο email που χρησιμοποιήσατε για να εγγραφείτε στο Anamo.

Αντιμετωπίζετε ακόμα πρόβλημα;

Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας και συμπεριλάβετε, αν είναι δυνατόν, τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Τη διεύθυνση email με την οποία νομίζετε ότι είχατε εγγραφεί στο Anamo.

  • Εάν έχετε δημιουργήσει ένα Market webstore, τη διεύθυνση (URL) του webstore σας.

Είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση όποιων προβλημάτων. 🎯

Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε το κέντρο υποστήριξης. Ήταν καθόλου χρήσιμο αυτό το άρθρο;
😮 Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλιά σας!
Εάν θέλετε ένα μέλος της ομάδας υποστήριξης να σας απαντήσει, στείλτε μας μήνυμα!

Έχετε κάποια ερώτηση; Ρωτήστε τους όλους.

Μετάβαση στην Κοινότητα υποστήριξης