Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε τεχνικά προβλήματα

Issue: Zoho services ureachable

Ελέγξτε το anamo.online για να μάθετε περισσότερα

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λήψη email από το Market

Δεν λαμβάνετε emails από το Market; Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε! 👋

Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του email σας

Βήμα 1: Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email σας είναι ενημερωμένη
  • Κινητό

    1. Μεταβείτε στο anamo.app (συνδεθείτε εάν δεν είστε ήδη συνδεδεμένοι στο Market)
    2. Πατήστε , και έπειτα πατήστε Λογαριασμός
    3. Δίπλα από το Email Address, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email σας είναι σωστή. Εάν χρειάζεται ενημέρωση, πατήστε
  • Γραφείο εργασίας

    1. Μεταβείτε στο anamo.app (συνδεθείτε εάν δεν είστε ήδη συνδεδεμένοι στο Market)
    2. Κάντε κλικ στο , και έπειτα κάντε κλικ στο Ρυθμίσεις
    3. Δίπλα από το Email Address, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email σας είναι σωστή. Εάν χρειάζεται ενημέρωση, πατήστε
Βήμα 2: Επιτρέψτε emails από το Market

Βεβαιωθείτε ότι τα emails από τις διευθύνσεις desk@anamo.support και noreply@anamo.email δεν αποκλείονται. Επιπλέον, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε αυτές τις διευθύνσεις στις επαφές σας ή στη λίστα ασφαλών αποστολέων.

Βήμα 3: Ελέγξτε τα ανεπιθύμητα και άλλα φίλτρα email

Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων, καθώς και τυχόν φίλτρα εισερχομένων, για το ενδεχόμενο emails από το Market να αποστέλλονται κατά λάθος εκεί.

Αντιμετωπίζετε ακόμα πρόβλημα;

Στείλτε μας μήνυμα! Είναι χαρά μας να σας βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση όποιων προβλημάτων. 🎯

Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε το κέντρο υποστήριξης. Ήταν καθόλου χρήσιμο αυτό το άρθρο;
😮 Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλιά σας!
Εάν θέλετε ένα μέλος της ομάδας υποστήριξης να σας απαντήσει, στείλτε μας μήνυμα!

Έχετε κάποια ερώτηση; Ρωτήστε τους όλους.

Μετάβαση στην Κοινότητα υποστήριξης